Hvad kan vi tilbyde


Vores arbejdsproces


Vi arbejder ud fra et koncept, hvor der indgår en 4 steps arbejdsproces. Denne proces danner sikre rammer fra 
ide til produkt.


Processen sikre kunden professionel kommunikation gennem hele forløbet,
og et højkvalitets slutprodukt der matcher idéen.

1. NØJE PLANLÆGNING


Den første fase i arbejdsprocessen starter med et introduktionsmøde. Vi tilbyder altid, at mødet kan finde sted på vores kontor i Slagelse.

Denne fase vægter vi højt, da starten er en forudsætning for et godt samarbejde.


Til dette møde vil vores design- og produktionsansvarlige stå til rådighed. Her vil der desuden være mulighed for idé-sparring og dialog vedrørende produktet/produkterne, der ønskes produceret. 


Dernæst dykker vi ned i produktdetaljerne i henhold til jeres projekt, hvori det afklares, hvilke ressourcer der er er brug for i processen. Dette vil give et klart overblik over den videre proces.


Til slut vil der blive sørget for produkttegninger efter aftale.

2. BESTILLING AF DEMOMODEL


Første step i fase 2 starter med en afsluttende gennemgang af produktdetaljer og tegningerne hertil. Når dette er færdigt og klar, tager vi konktakt til vores fabrikker. 


Herefter påbegyndes produktionen af jeres demomodel(ler). Under udarbejdelsen af demoen, vil vi løbende give jer opdateringer i henhold til den forventede tidsramme. 


Efter demoens sidste touch i produktionen vil jeres produkt blive sendt til Danmark, og klargjort til fase 3.

3. GENNEMGANG OG EVT. FORBEDRING


Efter modtagelsen af jeres demomodel indkalder vi straks til et møde.

For os er det vigtigt at understrege, at en ordre ikke afsluttes, før vores kunde er 100% tilfreds. Derfor sætter vi os sammen, og foretager en grundig gennemgang af den modtagne demo. 


Efter gennemgangen vil det blive besluttet, om der skal foretages ændringer/justeringer. Hvis det er tilfældet, bliver dette sørget for - og om nødvendigt bestilt endnu en demomodel.


Når I er fuldt tilfredse med jeres demo(er), vil vi sætte den endelige produktion igang og få fremstillet det aftalte produktsortiment.

4. LEVERING


Den sidste fase indebærer levering af jeres produkter. 

Når produktionsfasen er afsluttet, vil I omgående modtage besked herom.


Herefter står vi som jeres leverandør naturligvis for det logistiske aspekt af leveringen, og sørger for, at produkterne bliver fragtet til Danmark.


Vi tilbyder desuden at levere det endelige produkt i valgfri emballage efter aftale.


I vil blive opdateret gennem hele den logistiske proces fra forsendelsen start, og vi giver jer en tidsramme, så I kan planlægge modtagelsen af jeres ordre.

Contact


Phone: +45 3133 9892


Administration:

Slotsalléen 36, 4200 Slagelse, Danmark


CVR: 3973 8740

Email: info@bovingleather.dk


Copyright © all rights reserved

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Godkend